20 Mayıs 2010

Volkan Piknik

Olur da Kızılay civarındasınız. Yiyecek bir şeyler arıyorsunuz. Döner-ekmek dışında başka şeyler de olsa keşke. Kısıtlı zamanda yenecek sağlıklı bir yiyecek olmalı. Yanında da mutlaka taze meyva suyu. İşte o zaman mutlaka Volkan Piknik uygun bir yer. Daha önce de yazmıştım ama yenilemek istedim. Ben görmeyeli Volkan Piknik yenilenmiş, bizim bildiğimiz büfelerden çok daha modern bir yer olmuş. Menüsünde ise fazla bir değişiklik yok. Fiyatlar makul. Sandviç ve tost çeşitleri çok fazla. Sandviçler arasında kaşarlı, sucuklu, kadınbudu köfteli,beyaz peynirli, karışık yanında kavurmalı kaşarlı da var. Ayvalık tostlarını görmelisiniz.Tost çeşitleri ise sınırsız. İsteğe göre rus salatalı veya ketçap- mayonezli olabilir. Keyif size kalmış. Ama özellikle meyva suları tek kelime ile muh-te-şem! Tamamen mevsimine göre portakal, greyfurt, elma, havuç, nar, üzüm, kivi , ananas, böğürtlen suyu mevcut. Kokteyl, atom veya tropik atom suyu ise buraya özgü içecekler.
Benim favorim ise siyah havuç-elma ve üzüm suyu. Yanına da karışık tost. Buraya özellikle geçtiğimiz senelerde yüksek lisans yaparken devamlı gelirdim. Şimdi yüksek lisans bitti , ben de diyetteyim. En azından taze meyva suyu içmek için mutlaka tavsiye ederim.
Adres. Volkan Piknik.  GMK Bulvarı, 20/ B , Demirtepe- Ankara.

2 yorum:

Hülya dedi ki...

Aaah Kızılay'a hasret kaldık.
Tam Güvenpark'taydı işyerim her an Kızılay'da herşey elimizin altında...
1.5 yıl önce taşındık dev gibi bir binaya, şimdi açılmayan pencerelerden AKM'ye gelecek fuarları gözler olduk.
Sevgiler

gezicini dedi ki...

sevgili Hülya,
fazla birşey kaçırıyor sayılmazsınız. Kızılay tam gürültülü kalabalık bir yere dönüştü. Dolaşmak çok zor.
sevgiler
gorki