8 Mayıs 2010

Cafe LinS

Geçen hafta içinde arabayla neredeyse yolda kalıyordum. Arabamın birden yağ lambası yanıp sönmeye başladı. Kendimi en yakın benzin istasyonuna attım. Yağ ve su değişimi yapılsın derken hadi dedim iç dış yıkama da yapılsın. Bana bir saat sonra gelin dediler. Eh, ben de Tunalı'ya yakınım, hem yürüyüş olur bana ne güzel. Dönerken Bestekar sokaktaki sıra sıra cafeler dikkatimi çekti. Uzun zaman olmuş buralardan geçmeyeli. Eskileri kapanmış, yenileri açılmış. İçlerinden ismini daha önce duyduğum Cafe LinS'i seçtim. Bahçesi güzel bir ev şeklinde. Bahçe çiçeklerle süslenmiş. Menüsünde salatalar, sandviçler, çeşitli çaylar ve kahveler var. Aromalı çaylardan içtim, tavuk-mantarlı krep yedim. Krep sıradan ama masaya önceden gelen ekmekler ve zeytinyağı güzel. Sunum zevkli. Bitki çayı da güzeldi. Çok geniş kahve ve tatlı menüleri var. Fiyatları Kavaklıdere - Tunalı Hilmi civarı için ortalama. Bahçede otururken sokaktan gelen gürültülere karşı hafif müzik var. Genelde Fransizca şarkılar çalıyor. Aslında bana burası daha çok Alman-Avusturya cafesi tarzını hatırlattı. Bu civardan geçerken denenebilir diye düşünüyorum. Sokaktaki diğer yerleri de denemek lazım!

6 yorum:

pelince dedi ki...

Afiyet Olsun;))

bilge dedi ki...

buraya gittim sanırım ankaraya geldiğim de kuzenim götürmüştü bahçesini çok sevmiştim..sevgi ve dostlukla..

gezicini dedi ki...

sevgili pelin,
çok özel bir yer değil bence. tesadüfen girdim.
sevgiler
gorki

gezicini dedi ki...

sevgili bilge,
bahçesi çok güzel. ama özellikle gideceğimi zannetmiyorum pek.
ilginiz için teşekkürler.
sevgiler
gorki

Özden dedi ki...

Görkemcim,
http://canlevent.blogspot.com adresinde olan blogumuzu http://kirmizibu.blogspot.com 'a taşıdım, bekleriz:)))
Sevgiler
Özden&Can

gezicini dedi ki...

sevgili Özden
haber verdiğin için teşekkürler. hemen geliyorum ziyarete.
teşekkürler
gorki