22 Ocak 2012

Komşu Farabi

Karşımızda 2011 Yılbaşından kalma resimlerle Farabi Komşu Restoran, ' Bir Ege Restoranı '. Hani Cinnah Caddesinden çıkarken  sağ tarafa Farabi Sokağa döndünüz, oradaki bir kaç eğlence yerinden biri olur burası. Diğerlerinden farkını hepsine gidenlere sormak lazım :-)
Gelelim Komşu Restorana. Adından da anlaşıldığı üzere, Ege komşumuzu hatırlatıyor burası. Beyaz ve mavi dekor ağırlıklı. Kısaca içkili, eğlenceli, müzikli ,eğlenceli bir mekan. Hatta Hürriyet En iyi 10 Meyhane arasına girmiş. Hafta içi her gün Türkçe ve Yunanca canlı müzik var. Cuma- Cumartesi akşamları canlı müzik ve fiks menü var. Bizim gittiğimiz cuma akşamı fix menüde istavrit tava veya tavuk ızgara vardı. Böyle bir yerde balık yenir derseniz, başka alternatifiniz yok maalesef. Sabit menü olduğu günler gitmek iyi bir fikir gibi gelmedi bana. Salatasını iyi bulmadım, diğer mezeler de sıradandı. Sadece resimlerde olmayan istavrit tava fena değildi. Ara sıcaklar olarak gelen kalamar tavayı da vasat buldum. Tabii ki yılbaşına özel kalabalık olduğuna da dikkate almak lazım. Masaların arasından geçmek mümkün değil, sıkış tıkış. Olacak o kadar derseniz siz de gidin, komşu mezeleriyle tanışın derim.
Not. 2 nolu resimdeki ot nedir derseniz, kaya koruğu turşusu imiş. bilginiz olsun.
Adres. Komşu Restoran . Farabi Sokak No. 32, Çankaya, Ankara. Telefon. 312/426 1566

2 yorum:

larcencielblog dedi ki...

BUranın her önünden geçişimde "bir gün gitmeliyim" diyorum; dışarıdan albenisi çok!! Ama her gün balık olmaması, balık ve mezelerin vasat olması büyük hayal kırıklığı yarattı bende!

Yemeği boşverip eülenmeye gitmek lazım, öyle mi?

gezicini dedi ki...

sevgili başak,
ben oradayken yılbaşı karmaşası vardı ortamda. diğer günler nasıl bilmiyorum. fix menü olduğu zaman seçme imkanı kısıtlı galiba. çok sevdim diyemem bu sistemi. yemek kısmı vasat, eğlencesi iyi.
sevgiler
gorki