28 Aralık 2007

yeni yıl


Sevgili Hande hayatımı anlamlı kılan 7 şeyi, sevgili Kıymet ise takıntılarımı sormuş. Yeni yıla hazırlık yaptığımız bu günlerde düşündüm biraz acaba neler olabilir diye.
Hayatımı anlamlı kılan 7 şey :
Herşeyden önce sağlıklı olmak, ailemizin, sevdiklerimizin sağlıklı olmasından önemli birşey yok.
Aşkım, ailem ve beklediğimiz yeni aile üyemiz.
Yeni yıla yeni umutlarla başlamak, her zaman güzeli, iyiyi istemek.
Kitaplar, dergiler, araştırmak, okumak.
Yeni yerler görmek, gezmek, yolculuk yapmak.
Her sabah erken uyanmak, güne gülümseyerek başlayabilmek.
Hayatta olduğumuza şükretmek.
Daha sonra takıntılarım nelerdir diye düşündüm. Birşeye karar vermeden önce çok araştırmak, çok okumak ve fazlaca soru sormak bende bir takıntıdır. Bu yüzden zor karar veririm. Kırmızı, siyah takıntım varken son yıllarda mor, eflatun renklerine bir takıntım başladı. Sabahları gazeteyi ilk ben okumak isterim, kitaplarımı özenle saklamak isterim. Sabah kahvaltı yapmadan evden çıkmamaya, gece dişlerimi fırçalamaya özen gösteririm. Çok düzenli olduğumu söylemek zor, ama herşey yerli yerinde ve belli bir düzende olmalı, eşya yerlerini değiştirmeyi sevmem.

Şimdilik aklıma gelenler böyle. Yeni yıldan sağlık, mutluluk ve huzur diliyorum. Bir de yeni yıla şöyle güzel bir kar yağışı ile girsek, ne güzel olurdu !

sevgili yaban, bu iki farklı sobeden hangisini cevaplamak istersen, çok sevinirim!

21 yorum:

Adsız dedi ki...

Görkem ciğim yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum.Sana, bebişine ve tüm ailene hayat boyu sağlık, mutluluk ve huzur diliyorum.
SObe yi hemen yanıtladığın için de ayrıca teşekkür ediyorum. Öpüldünüz.....

NiNo dedi ki...

sagliklili mutlu huzurlu hayirli bir yeni yil dilerim
yeni yilda tum istekleriniz gercek olsun

sevgiler
nino

NiNo dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
gezicini dedi ki...

sevgili hande,
sana ve tüm ailene nice mutlu ve sağlıklı yıllar diliyorum. herşey gönlünce olsun.
sevgiler

sevgili nino,
size de sağlıklı, mutlu nice yıllar diliyorum, tüm istekleriniz gerçekleşsin...
sevgiler

gorki

reality dedi ki...

Yeni Yılınızı Kutlar ,
Esenlikler Dilerim .

sevdamavisi dedi ki...

Gorki'ciğim,
iyi yıllar. sevgiler

gezicini dedi ki...

sevgili reality,
sevgili sevdamavisi,

sizlere de nice sağlıklı, mutlu yıllar..

sevgiler
gorki

Nenoni dedi ki...

mutlu yıllar

Selen dedi ki...

2008’in mutluluk, sağlık, başarı, bol kazanç ve mis kokulu yemekler getirmesi dileğiyle. İyi yıllar...

sunrise dedi ki...

Geçen her saniye ömrümüzden alıp götürsede,önemli
olan; an'ın farkında olarak güzel yaşamak.
Sağlığınızın,Dostlarınızın,Tüm Sevdiklerinizin ve Şansınızın
yanınızda olduğu nice mutlu yıllar diliyorum..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

gorkiciğim 2008 senin için çok özel bir yıl olacak :)
bu özel yıl sağlık,huzur ve güzellikleri de sırtlansın gelsin evinize.....

Deniz dedi ki...

Mutlu yıllar Gorkiciğim, yeni yılla daha güzelleşecek olan yaşamınızda hepinize sağlıklı, güzel günler dilerim :)

Defne dedi ki...

Mutlu yıllar Görkem'ciğim :). 2008 sürpriziyle geliyor, sağlıkla, mutlulukla inşallah! Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

mutlu yillaar:) "neyi, nasil, ne zaman istiyorsan oyle olsun" dileklerimle...

gezicini dedi ki...

sevgili nenoni,
size de nice mutlu yıllar dilerim.

sevgili selen,
2008 hepimize sönce sağlıklı, mutlu huzurlu bir yıl getirsin. mis gibi yemekler de güzel olur tabii :-)

sevgili sunrise,
keşke dediğin gibi anımızın kıymetini bilebilsek, hep güzel zamanlarımız olsa! nice mutlu yıllara..

sevgiler
gorki

gezicini dedi ki...

sevgili perili köşk,
evet bu yıl bize yeni bir aile üyemizi de getiriyor. hepimiz için özel olsun, sağlıklı olsun inşallah!

sevgili deniz,
sana da her zaman sağlıklı, mutlu, güzel günler diliyorum. herşey gönlünce olsun sevgili arkadaşım!

sevgili defne,
2008 inşallah hepimize sağlıklı, arzu ettikleriyle dolu günler getirir.. sağlıkla, mutlulukla..

sevgili eda,
sana da nice sağlıklı, mutlu güzel günler diliyorum.. nice yıllara!

sevgiler
gorki

yaban dedi ki...

geç yazdım, kusura bakma gorki..
güzel bir sobeymiş, zevkle yazdım, sevgiler.,

Mutlu, sağlıklı, güzel başlangıçlarla dolu bir yeni yıl diliyorum ben de...

Adsız dedi ki...

sevgili gorki,

şimdiden 3 gününü tükettiğimiz yeni yol kutlu olsun sana ve hepimize...

sevgiler..

melike

Nazkız dedi ki...

Öncelikle 2008 sana sağlıklı, az gazlı:-)) bir bebek getirsin, her günü çok mutlu, çok keyifli, çok huzurlu geçsin....

Hayatını anlamlı kılan şeyler kısmında en çok "hayatta olduğumuza şükretmek" kısmını beğendim... Sevgiler

gezicini dedi ki...

sevgili yaban,
hoşgeldinn, gözüm yollarda kalmıştı.
sana da nice sağlıklı, mutlu yıllar diliyorum.

sevgili melike,
hepimize nic emutlu günler getirsin bu yeni yıl, önce sağlık!

sevgili nazkız,
evet, sağ salim ve hayatta olduğumuza şükretmek bence çok önemli. nice mutlu,sağlıklı, güzel yıllara.
sevgiler
gorki

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.