4 Aralık 2007

Hocam Piknik


Ankara'da kumpir yemek için belki de tek yer, bence en iyilerden birisi. ODTÜ kampüsünün içinde Çarşı vardır, içinde de Hocam Piknik. Senelerden beri aynı yerde, aynı kalitede. Haftaiçi öğlenleri, haftasonu ise tüm gün müşterileri var. Sade, karışık, tereyağlı, zeytinli, rus salatalı, mısırlı, turşulu veya nasıl isterseniz öyle. Kumpir dışında ızgaraları, kısırı, makarna salatası da denemeye değer. 'Bir rus salatalı-kaşarlı kumpir hocam' diyorum , yanına da bir bardak taze sıkılmış portakal suyu, mımmmm!

14 yorum:

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Bence de mmmmmmmm.
Kaç gündür canım istiyor, yiyemedim bir türlü. Şimdi görünce feci şekilde yine istedi.

cekirdeksizuzum dedi ki...

Hocam bence de Ankara'nın en güzel kumpirini yapıyor. En iyi özelliklerinden biri de küçük boyunun da olması. ODTÜ'ye gitmişsem yemeden duramam.

Defne dedi ki...

Bir gün birlikte gitsek de şu nefis kumpirden yesek :))
Öpüyorum.

Adsız dedi ki...

Merhaba sitenizi linklerime ekledim. Sizden de rica etsem beni linklerinize eklerseniz çok sevinirim.
Sevgiler…
http://tatilveotel.blogspot.com/

Nazkız dedi ki...

En yakın zamanda deneyeceğim, ben malumunuz 9 sene buralarda olmayınca akıldan çıkıyor bazı yerler, gidilecek yerler listeme girdi bile...

Adsız dedi ki...

BEN BİLE BİLİYORUM BİR İSTANBULLU OLARAK VALLA DOĞRU DİYOR GEZİCİNİ DOSTLAR :)

gezicini dedi ki...

sevgili burçin,
sorma, benim de ara ara canım istiyor, evde değil, dışarda istiyor insan, değil mi?

sevgili özlem,
evet küçük boyu da rahatalıkla doyuruyor beni, fazlasına gerek yok!

sevgili defne,
sen zaman söyle yeter, ne zaman istersen!

sevgiler
gorki

gezicini dedi ki...

sevgili tatil ve otel,
hemen şimdi geliyorum sitenizi incelemeye, teşekkür ederim.

sevgili nazkız,
Ankara'da fazla yer değişmiyor, merak etme, herşey aynı :-)

sevgili eda,
demek ta oralardan duyulmuş ünü, eh işi iyi yapınca müşterisi de çok oluyor, değil mi?
sevgiler
gorki

sunrise dedi ki...

Aaaa ben de biliyorum orayi. Sagolasin valla ne guzel hatirlatiyorsun bazi unutmaya yuz tuttugum yerleri. Her gidisimde yerdim ben de, sonralari oglumla gider olmustuk. Eh simdi ben yine yaban ellerde bir tarif daha kesfetmek durumunda kalacagim ama orjinaline benzer mi ki?

gezicini dedi ki...

sevgili sunrise,
ne güzel eski şeylerin halen kalması, bizlere böyle güzel şeyleri hatırlatması.. sen daha iyisini yapabilirsin bence, becerikli insanın hali başka canım!
sevgiler
gorki

Adsız dedi ki...

direkt olarak "anılarr.. anılarr.." parçasını söylettin bana:))

en sevdiğimdi, hala duruyor mu orası? hayret wallaha.. yıllardır ODTÜ'ye gitmeyen bir mezun olarak utandım şimdi!

gezicini dedi ki...

sevgili dilayra,
evet hala aynı yerde duruyor, biz eski mezunlar da nostalji yapıyoruz. yeni acılan bir sürü yer var ama hicbiri o kadar iyi degil (bence)
sevgiler
gorki

bembi dedi ki...

Hayatımda yediğim en güzel kumpir Odtü Hocam kumpirdendir sevgili Gezicini! Tamamen katılıyorum sana. Çok canım çekti :)) Bu arada www.bengigencer.com'dan sobeliyorum seni ;)

gezicini dedi ki...

sevgili bembi,
senin de aynı kumpiri sevdigine sevindim, insallah bir gün birlikte yeriz..
şimdi sobene cevap yazmaya başlıyorum, teşekkürler !
sevgiler
gorki