10 Aralık 2007

Göcek

Sonbaharda Göcek. Tatilden kalan resimlerden birkaç kare. Kapıdağ yarımadası ile Göcek körfezi arasında bulunan Göcek, küçük ama çok keyifli bir yer. Dalaman havaalanı sadece 22 km. uzaklıkta. Göcek, 1980 'li yıllardan itibaren hızla önem kazandı. Diğer turistik yerlerden farkı ise 4 marinaya sahip olması. Yat ve tekne turizminin en önemli duraklarından birisi. Ekim ayında ılık bir güneş vardı, liman yabancı tekneler ile doluydu. Farklı plajları var, Ayten koyu, İnlice, Katrancı, Sarıgerme ve Dalyan bunlardan bazıları. Biz Antalya'dan Bodrum'a bu yol üzerinden devam ettik, şimdi orada bir cafede oturup, denizi seyretmek vardı :-)
Posted by Picasa

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben şimdiden yazı çok özledim :)

yaban dedi ki...

hmm göceğe gitmiştim, ama yanlış hatırlamıyorsam denize girilecek plajı yoktu. Biz de tekne turuna çıkmıştık, aslında orada tamamen tekne turizmi yapılıyor galiba..
yanlışım varsa düzeltsene gorki, ben hiç hafızama güvenemem de...

Nazkız dedi ki...

Ayy yüzesim geldi şimdi Göcek koylarında.. Biz de bu sene fethiye ve civarını gezdik, o arada Göcek'i de kaçırmadık tabii, ben liman olarak çok beğendim.. Ah bir yatımız olsa da bağlasak oraya, çat kapı gitsek hafta sonu yüzsek yüzsek geri gelsek sonra yine gitsek... fazla hayal kurmaya mı başladım ne???:-))

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

göceğin bir bölgesini gezdim ama en güzel yerler duruyor,sarıgerme gibi,katrancı gibi..
deniz fotoğrafı görmek bile iyi geliyor valla...

gezicini dedi ki...

sevgili Hande
ben de yazı özlüyorum, her zaman...

sevgili yaban,
Göcek limanda denize girilmiyor bildigim kadarıyla, ama hemen yakınlarında cok güzel koylar var.
Göcek özellikle yat ve tekne turizmi için kullanılıyor.

sevgiler,
gorki

gezicini dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gezicini dedi ki...

sevgili nazkiz,
ah ben yat konusunda fazla istekli degilim ama her yer deniz olsa, yasadıgımız yerin yakınında deniz olsa! hayallerimiz de olmasa napardık di mi?

sevgili perili kosk,
deniz kenarında olmak, kokusunu almak ne güzel degil mi? sen bizden daha yakınsın, ne güzel!

sevgiler
gorki

sevdamavisi dedi ki...

ahhhhhh,
tekrar götürdün beni oralara Gorkiciğim. Muğla'nın her yerini gördüm sanırım her yıl da giderim.çok özledim.

Aslı Cin dedi ki...

Küçükken götürmüşlerdi bir lere, sonra ne oldu da gidemedim bir daha?

gezicini dedi ki...

sevgili sevdamavisi,
sadece şöyle bir fotograflara bakmak bile bana da iyi geliyor. keşke denize yakın biryerde olsaydım. denize yakın olanlar şöyle bir gidip deniz havası soluyun, olur mu? ben de çok özledim..

sevgili aslı cin,
yine gidersin , kimbilir birara yolun düşer o taraflara?
sevgiler
gorki

Tijen dedi ki...

Bodrum'da yaşarken ne kolaydı, oh atlar Dalyan'a giderdim. Burada uzak kaldım.

gezicini dedi ki...

sevgil tijen,
her zaman Bodrum'da olmak ne güzel olurdu degil mi? bu arada dün Bodrum'a kar yagmıs, inanamadım!
sevgiler
gorki

gezicini dedi ki...

sevgili tabakta lezzetler
nice saglıklı ve güzel bayram günleri insallah..
sevgiler
gorki