25 Nisan 2009

Liva İncek(2)

Liva Bistro İncek. Bizim çok sevdiğimiz bir yer. Liva pastaneler ve bistro zinciri Ankara'da her yerde. Yıldız, Bahçelievler, Farabi Sokak( light olmuş ), Çayyolu, Ümitköy derken son iki yıldır da İncek yolunun Ümitköy ile kesiştiği yerde. 3 katlı kocaman bir bina burası, dışarda bahçesi de var. Giriş katı daha sakin, üst katlar daha kalabalık. Teras katı açık, balkonlu, ferah . Teras katını tercih etmek daha iyi, hem bozkır topraklara bakan(!) güzel bir manzarası da var. Eh, Ankara'da manzara olarak ne olursa, o kadar işte. 
Pasta uzmanlık alanları ama, artık burger, börek, dürüm, gözleme, kahvaltı, krep, makarna, pizza, salata ve içecek olarak herşey var. Meksika mutfağından fajita da var, Safranbolu kebabı da var. Yemekler pek çok kişiyi memnun edebilecek düzeyde. Pasta ve tatlı çeşitleri ise çok fazla. Ayrıca çay saati, pazar sabahı brunch gibi alternatifleri de var. Kısaca yok yok.

Notlar. Fiyat ve kalite çok iyi, mama sandalyesi var (eski), bebek bakım odası yok. Bebekle tek başına gitmek sorun olabilir, merdivenleri çıkmanız gerekir.

6 yorum:

Burcu dedi ki...

Görkemcim safkan Karabük-Safranboluluyum ama hiç Safranbolu kebabı duymadım :)

gezicini dedi ki...

ben de hiç duymadım .nedir bilmiyorum. ama menülerinde var. bilmem ki nasıl birşey?
sevgiler
gorki

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Görkem özur dilerim yorumum Burcu'ya, ben de bu Karabuklu Burcu kimmis bir bakayim dedim, soyadindan babalarimizin kuzen oldugunu cikardim! Internet dunyayi hakikaten kucultuyor...Sevgiler ikinize de...

:)den dedi ki...

İncek'te birbirinden leziz çok sayıda kır lokantası, gözlemeciler ve işte LİVA var:)
Ben de seviyorum orayı.
Sevgiler...

gezicini dedi ki...

sevgili alp ve egenin annesi,
Burcu Karabüklü evet. demek akraba çıktınız? dünya küçük gerçekten...
oğlanlara sevgiler :-)

sevgili :)den,
İncek son zamanlar pek popüler, özellikle yeni yol yapıldıktan sonra iyice kalabalıklaştı. bir de Tadım var ki o da bir sonraki yazının konusu olsun...
sevgiler

gorki

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar Elen