3 Nisan 2009

Cafe Crown Panora

Evet yine Panoradayım. Bebekle birlikte özellikle kış aylarında fazla seçenek bulamıyoruz. Son günlerde yeni bir yer keşfettim. Aslında hep gözümün önündeydi ama ben nedense burayı pas geçmişim. Cafe Crown Panora Ankara Panora Alışveriş Merkezinde, 1. katta. Pencere kenarında oturursanız aşağıda Atakuleye kadar bir manzarayı seyredebilirsiniz. Panoranın önünde minik bir park var, yaza daha popüler olur diye düşünüyorum. Kısacası yeri güzel, menüsü de güzel. Kahveleri zaten çok çeşitli ama ben özellikle kış çayını sevdim. İçinde sanıyorum zencefil, tarçın da olan, çok güzel kokulu bir çay. Yanına da mini paniniler var, peynirli, dana jambonlu gibi. Daha ne var derseniz güzel pastaları da var. Fiyatları da uygun. Eh, daha ne olsun?

2 yorum:

Özlem dedi ki...

Kış çayı tam bana göreymiş.:)
Biz de Panoracıyız ama hiç dikkat etmemişim. Denemek lazım:)

gezicini dedi ki...

ben de farkında değildim, sonradan keşfettim. ballı ıhlamur da iyi :-)
sevgiler
gorki