22 Mayıs 2007

o zamanlarda

Güzel zamanlardı onlar. O zamanlar buzdolabı yoktu ,TV yoktu, inanılmaz gibi ama çamaşır makinası bile yoktu. Banyo yapmak için sıcak su yoktu , biz torunlar ısınan su ile kurnada yıkanırdık. Anneannem çiğ börek yapardı bize sonra da lokma tatlısı . Arada biz torunlar onda kalırdık, sobalı evde yapılan herşey farklı olurdu. Çarşı pazar gezmesi olurdu, benim anneannem gezmeyi de çok severdi . Ulus civarında gezerdik, Hacı Bekirden lokum alır, Akman pastanesinde pasta yer ve mutlaka Anafartalar çarşısına giderdik. O çarşıda Yürüyen Merdivenler vardı, anneannemin elinden tutar, yürüyen merdivenlerden iner çıkar, mağazalara girer çıkardık. Ben büyüdüm ve anneannem de yok artık . Ulus semti benim için eski Ankara oldu. Anafartalar çarşısını ise , en azından eskiden gezdiğimiz bir yer olarak hatırlamak istiyorum.
Üzgünüm bu akşam gördüklerimden, hem de çok :(

2 yorum:

Defne dedi ki...

Ben de uzgunum, hem de cok...:(

gezicini dedi ki...

ah defne, ne oldu da biz bu günlere geldik.. nerede hata yapıyoruz?
gorki