17 Mayıs 2011

Elizinn Cafe

Elizinn Tunalı Hilmi Caddesinin tam ortasında güzel bir cafe. Hem restaurant hem de pastane şeklinde hizmet veriyor. Pastane-cafe olarak çok güzel ürünleri var. Pastalar, özel gün çikolata ve pastaları, tuzlu ve tatlıları gerçekten çok güzel ve taze. Kendi üretimleri olan çikolataları da var. Günün farklı saatlerinde kahvaltı, açık büfe seçenekleri var. Pastane olarak çok güzel ama, restaurant için aynı şeyi söyleyemem. Resimdeki gibi denediğim sandviç,salata veya dürüm gibi ürünler yeterince iyi değildi. Birkaç farklı ürün denedim ama beğenmedim.
Hamile iken doktor kontrolü sonrasında burada oturur, durum değerlendirmesi yapardık. Bu yüzden bende özel anıları olan bir yerdir. Üst katı özellikle Tunalı Hilmi manzarası için severim. Alt kat bahçesi de çok popüler. Etraftaki yabancılardan da gelen oluyor.
Kısacası, pasta, çikolata, tatlı ve tuzlu çeşitleri, açık büfe kahvaltıları için evet, yemek için hayır diyorum.
Adres. Elizinn Patisserie Restaurant, Tunalı Hilmi Caddesi, 81/A, Kavaklıdere, Ankara

2 yorum:

Hande dedi ki...

zaten servisi özellikle yazın çok kötü oluyor..

gezicini dedi ki...

sevgili hande,
bahçesi çok güzel ama. neden yemekler ve servis iyi değil, ben de anlamıyorum. yeri de çok iyi.
sevgiler
gorki