25 Aralık 2010

Kebap 49


Hani uzun zamandan beri özlemini duyduğunuz, nefis bir tereyağlı iskender yemek isterseniz, aradığınız yer burası! Ankara'daki bilinen en eski Kebap 49 lokantası Necatibey Caddesinde. Gerçekten de 1972 yılından beri aynı yerde! Necatibey şubesi 1972'den beri, Bülten Sokak köşesindeki ise 1982 yılından beri hizmet veriyor. Ben eskiden beri Bülten sokak köşesindeki bilirim ama Necatibey caddesi benim uğrak yerlerimden değil. Tesadüfen Sıhhıye civarından geçerken, bu Kebap 49 yolun üzerinde dikkatimi çekti. Dışarıdan bakıldığı zaman küçük bir yer gibi gözüküyor ama içerisi geniş, ferah. Temiz ve düzenli bir yer. Kebap 49 pideleri de ünlü olmakla beraber, benim tercihim İskender. Siz siparişinizi verdikten sonra, sofraya salata geliyor. Cam şişedeki su Kavacık marka, yine cam şişede gelen Coca -Colayı ise her yerde bulamıyorum. Yiyecek kalitesi çok iyi, servis özenli. Et olması gerektiği kadar yağlı.  Yoğurt ise çok güzeldi. Porsiyon bana çok fazla geldi. Bir porsiyon yoğurtlu iskender 13 TL. Pide, salata, tatlı çeşitleri mevcut. Fiyatlar bence oldukça makul. Pide ve döner yemek isteyenlere mutlaka tavsiye ediyorum.

Kebap 49 . Necatibey Caddesi , No. 20/A, Sıhhıye, Ankara
Not. Birinci resim, firmanın kendi web sitesinden alınmıştır.

5 yorum:

Hülya dedi ki...

Sıhhiye ve Necatibey Caddesi işim dolayısıyla sık sık geçtiğim bir yer..
Zaman zaman arkadaşlarla burada da yemek yeriz...
Gerçekten güzel anlatmışsın..
Sevgiler

Filiz Morkoç dedi ki...

B ir dolap kitap taki talihliler arasındasın şekerim..

Unknown dedi ki...

Canım çektii.. Brükselde de böyle güzel yapan yer yok ki:(

Adsız dedi ki...

gezicini yapmayacaktın bunu böyle de can çektirilmez ki :))
çok guzel gözüküyor ankara' da olmak istedim şimdi.. sevgiler :)
demet

gezicini dedi ki...

sevgili arkadaşlar,
bir gün birlikte gidelim. ben rejimdeyim ama size afiyet olsun :-)
yazdıklarınız için teşekkürler!
gorki