11 Mayıs 2009

Bilkent Mezzaluna

Bilkent Ankuva girişinde uzun zamandır yer alan bir pizzacı. Uzun zaman sonra yeniden geliyorum. Ne yazık ki geçen yıllar burayı sıradan bir yer haline getirmiş. Yan taraftaki diğer cafe restaurantların aksine öğlen ve akşam belli saatlerde çalışıyor. İki anne olarak bebeklerle gittik. Beklentimi karşılamadığını söylemem lazım. Menü ağırlıklı olarak makarna ve pizzalardan oluşuyor. Menünün yarısı nedense domuz içeriyor. Geniş ve ferah bir bahçesi olduğu için çocuklarla gitmeye uygun. Salataların ve makarnaların bir özelliği yok, son derece sıradan. Pizzalar ince hamur ve lezzetli. Ankuva arka tarafa veya Real otoparkına arabanızı bırakabilirsiniz.
Notlar. Bebekle girmeye uygun, mama sandalyeleri var. Ayrıca çocuk menüsü yok. Bahçesi geniş ve güzel. Fiyatlar ise çok pahalı, kalite ortalama. Bence bir pizza için bu kadar para ödemeye gerek yok, içeceklerin de bir özelliği yok.

3 yorum:

cimcime dedi ki...

Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

Berceste dedi ki...

Ben bu domuz olayina sinir oldum :(((( Haydi yurtdisinda dikkat ediyoruz da canim yurdumda niye dikkat etmek zorunda kalayim :((( Kim sever ve yer, bu kadar menulerde yer almasina gerek var midir? Yoksa insanlarin bilmemesinden mi yararlanilmaktadir. Menusunde domuz var olan bir yerde ona dokunan el, bicak falan gibi kavramlara da takarim ben, yiyemem ki :((( Hani oyle cok dini butun biri oldugum da soylenemez ama domuz konusunda takintiliyim :((

gezicini dedi ki...

sevgili maydanoz,
ilginiz için teşekkür ederim.

sevgili berceste,
ben de domuz olayına takıntılıyım. bilerek ve isteyerek yemem. neden yenilir anlamam. yorumunuz için teşekkür ederim.

sevgiler
gorki