25 Haziran 2007

ev daveti







Güzel bir yaz günü. Devletşah'ın Ankara'dan ayrılacak olması ile ilgili organizasyonlar devam ediyor. Bu defa organizasyonda ev sahibi İpek. Misafirler ise Devletşah, Defne, Kıymet ve ben. İpek evinde bizlere çok zarif bir sofra hazırlamış. Devletşah'ın gidecek olması bizi üzüyor. Tam da yeni tanışmıştık, alışmıştık derken, sayılı zaman çabuk geçiyor. Hayat, alışveriş, yemek, internet, fotoğraflar, bilgisayar derken bakıyoruz ki gün akşama dönmüş. (Bu arada Mimi'yi yine göremiyoruz) Bu güzel sofra, yemekler, içecekler ve davetin için çok teşekkür ederim İpek.
Sevgili Devletşah, yine yeniden birarada olmak çok güzeldi. Seni özleyeceğim! Yine gel, biz buralardayız :-) iyi yolculuklar ...
gezicini notu. sofrada yer alan yemekleri burada görebilirsiniz.
Posted by Picasa

5 yorum:

ipek dedi ki...

Görkem ciğim, hepinize geldiğiniz için, birbirinden lezzetli tatlarınız için çok teşekkür ederim. Benim için de son derece keyifli bir gündü. Ve o günden beri müthiş bir tempoda geçmekte günler, hala kendime gelebilmiş değilim. Tek tek yazacağım hepsini, vakit bulduğumda elbet..
Öpüyorum seni
sevgiler

Devletsah dedi ki...

Gorki'ciğim;

Güzel hediyen ve o lezzetli kekin için çok teşekkür ederim. Daha önce de dediğim gibi artık Gezi Cini olarak İstanbul'a bekliyoruz seni..

gezicini dedi ki...

sevgili acemiahçı
ben de evsahipliğin için teşekkür ederim. herşey çok güzeldi. bu arada tekrar nice sağlıklı yaşlar diliyorum!
sevgiler

sevgili devletşah,
ben de sana arkadaşlığın, dostluğun için teşekkür ederim. senden dolu şey öğrendim. en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere.
sevgiler
gorki

Selen dedi ki...

Herkese yazdım sana da yazayım canım. Yine harika bir buluşma olmuş. Sofranıza ve enginar çiçeklerine bayıldım vallahi.
Sevgiler

gezicini dedi ki...

sevgili Selen
enginar çiçekleri günün en ilginç konusu olarak not edildi. ben de daha büyük bir fotoğrafı mı koysaydım diye düşünüyorum.
sevgiler
gorki